Ciljne skupine Cellfooda
Vsi, ki so podvrženi dolgotrajnim stresom in s tem hipoksičnosti:
- športniki, potapljači, alpinisti,
- poslovneži, študentje, dijaki in šoloobvezniki,
- osebe po daljših boleznih,
- osebe s kroničnim obolenjem, autoimunsko boleznijo,
- anemična dekleta, ženske s hudimi menstrualnimi cikli, nosečnice, ženske v menopavzi,
- zlovoljne, depresivne, razdražljive osebe, osebe na začetku demence,
- osebe, ki imajo težave z dihali, alergijami,
- anoreksične osebe in osebe s preveliko težo
Vsi, katerim se težave najprej zrcalijo na koži.
Verodostojnost Cellfooda
Najbolj učinkovita in verodostojna raziskava katerega koli izdelka je njegova globalna življenjska doba: kako dolgo je izdelek istega proizvajalca na trgu širom sveta.
Cellfood se predstavlja kot blagovna znamka vedno istega proizvajalca NuScience Corp, registrirana od leta 1969, in se prodaja globalno na vseh celinah v več kot 90 državah.
Cellfood je v 50 letih obstoja na globalnem trgu pokazal in dokazal svojo verodostojnost s številnimi in vitro ter in vivo študijami, testi, še zlasti pa s skoraj pol stoletja staro globalno uporabo na vseh rasah in številnih narodih sveta.
Preberi več
Rezultati delovanja Cellfooda
Prvi znaki delovanja palete Cellfood® se pojavijo zelo različno, odvisno predvsem od:
- 1. dejavnosti ali nedejavnosti posameznika,
- 2. bolezni ali degenerativnosti/dedne zasnove.
Leta oziroma starost nima eliko vpliva na hitrost delovanja.
Veliko POMEMBNEJE je, da vzpostavimo svoj časovni ritem jemanja Cellfood-a in se ga držimo. Tako kot to počnemo z vsakodnevnim jutranjim in večernim umivanjem telesa. Naše telo je zelo natančen stroj.
Preberi več