Poskrbimo , da nam telesna teža ne bo delala težav in ne bomo tako odvisni od sladkih pregreh.

AKCIJA Cellfood Sadež Garcinia  – 40% popust!

Poskrbi za odvečno maščevje še pravi čas, zmanjšaj občutek  potrebe po sladkih pregrehah, prenajedanju

 

– ZAKAJ?

      Za vse, ki še niso poskrbeli za odvečne maščobne blazinice, ki jih vsakoletno pridelamo preko zime in pomladi zaradi prenajedanja preveč kalorične hrane in  manjše fizične aktivnosti

 

– VEDNO NAMREČ VELJA:

      Dlje ko zavlačujemo s čiščenjem odvečnih kalorij in nerabnih metabolnih smeti, več teh odvečnih snovi ostaja v medceličnini in celicah. Telo je varčno, zato vse odvečne kalorije hrani  v različnih oblikah MAŠČEVJA.

 

Zelo dobro poznamo celulit, pa blazinice okrog prsi, trebuha, rok, stegen,…..

Slabo se pa zavedamo tistih naloženih maščob, ki delajo  škodo fiziološkim procesom:

-maščevja okrog srca, ožilja, mišic,v trebušni in prsni votlini, …..

Čim prej bomo “pospravili” vse odvečne maščobe in ostale “metabolne smeti”, ki se kopičijo v celicah in medceličnini naših tkiv, toliko bolj učinkovita bo naša “čistilna akcija”. In hkrati ne bomo imeli več tolikšne potrebe po sladkih pregrehah in kalorično težki hrani.

TO POMENI, da se bo v celicah in medceličnini ponovno vzpostavil normalni proces.

Zakaj je Cellfood Sadež Garcinia boljša izbira od ostalih podobnih izdelkov?

 

ZATO, KER:

– kot koloidna raztopina je prijaznejši in se bolje absorbira. Zato je učinkovitejši, 

– kot kapljična oblika omogoča, da si lahko prilagodimo dnevno dozo. Prilagodimo svoji potrebi,

– kot koloidna kapljična oblika NE VSEBUJE nobenih dopolnil, barvil, ki so potrebni, da dobimo tabletke, kapsule, dražeje. Ne najedamo se odvečnih snovi,

če vse to skupaj seštejemo, lahko izračunamo, da je veliko učinkovitejši, varnejši in cenejši od ostalih izdelkov.

2 plastenki( cca 2 do 3 mesece) sta tista minimalna količina učinkovin, ki omogočijo, da telesu ( posamezniku, ki pridobi največ do 5kg odvečne kilaže) povrnemo njegovo normalno težo.

– Cellfood Sadež Garcinia si je USTVARIL  ZAUPANJE kupcev, saj je na trgu ves čas prisoten in ne le, ko se trendovsko oglašujejo drugi.