Poiščimo svojo dozo » KOKTAJLA« hrane, pijače, zabave, dela, rekreacije, počitka in SPANJA«!

 

NE OBSTAJA samo ENA ČUDEŽNA tabletka ali EN ČUDEŽNI  gib, da imamo pod kontrolo svoje telo. Najbolj ga imamo pod kontrolo, ko upoštevamo kompleksnost našega telesa; to je kombinacija  »samo moja PRAVA DOZA koktajla«: hrane, pijače, zabave, dela, rekreacije, počitka in SPANJA ! In ta kombinacija ne velja za mojo znanko!

 

Za rak in nevrodegenerativne bolezni ( polinevropatija, multipla skleroza, Alzheimer, Parkinson, demenca..) VEMO, da so epigenetskega izvora!

Danes  strokovnjaki vedno bolj ugotavljajo, da sta rak in nevrodegenerativne bolezni  kompleksnega izvora. Za razvoj je krivih veliko dejavnikov, zato ni enega recepta, ki bi veljal za vse ljudi enako!

 

Te bolezni so OPOZORILO našemu organizmu, da moramo spremeniti način življenja

ZAVEDATI se moramo, da smo uničili zdravo naravno okolje, ki je potrebno za rast in razvoj in delovanje naših celic (organizma)!

 

OHRANJAJMO zdravo, normalno okolje našim celicam:

 

  1. Dovajajmo celicam pravo CELIČNO HRANO!
  2. Z GIBANJEM in POČITKOM omogočamo, da se bo ta hrana pravilno uporabila  pri delovanju celic. In hkrati učinkovito čistila vseh strupenih in nerabnih snovi !

 

 

1. HRANA celic:

 

Iz hrane se gradi naš organizem, naše celice! Dobro se bo gradil in obnavljal samo, ko:

 

VZDRŽUJEMO IN RAZVIJAMO BORBENOST CELIC

Naše celice vseh naših organov so si v 70% delovanja ENAKE! Vse celice imajo velik potencial BORBENOSTI, ki ga omogočamo, vzdržujemo in razvijamo samo, ko celicam nudimo veliko različnih snovi v majhnih dozah.

ZATO VELJA, da je NAJBOLJŠA HRANA celicam VELIKO RAZLIČNIH SNOVI a v MAJHNIH DOZAH (raznovrstna prehrana večkrat na dan v majhnih količinah; in prehranska dopolnila – majhne doze veliko različnih snovi !).

 

NE NAJEDAJMO SE ene snovi ali elementa, saj s tem rušimo normalno okolje in hkrati polenimo posamezne funkcije celice!

 

Homeostaza ali energetsko ravnovesje osnova za zdravo okolje celice

Vzdrževanje borbenosti celic omogoča tudi vzdrževanje energetskega ravnovesja ali HOMEOSTAZE. Ta se tekom celega dneva nekaj 100-krat poruši in vzpostavi. Samo možnost borbenosti, vitalnosti naših celic omogoča, da celice hitreje vzpostavljajo ravnovesje. Tako celice vzpostavljajo normalni pH (zakisanost organizma), normalno količino kisika (hipoksija ali oksidativni stres), ki so osnova za normalno zdravo okolje celice.

 

BORBENOST celic vzdržujmo vse naše življenje! In ne le nekaj tednov ali mesecev!!

 

 

2. GIBANJE ( tek, rekreacija, športne aktivnosti) je osnova, da se po telesu pretakata kri in limfa! 

Hrano moramo dovajati v celice in ob tem morajo celice odplakovati nerabne snovi, da ustvarjajo in ohranjajo zdravo normalno okolje za svoje delovanje; da se lahko ves čas branijo ali napadajo pred stresorji, da lahko rastejo, opravljajo svoje naloge in odmirajo, ter se ponovno rojevajo. Tako lahko naši organi dobro funkcionirajo in se posledično mi kot organizem počutimo zdravo, vitalno, mladostno,veselo, radoživo…!

 

S tekom in drugimi fizičnimi aktivnostmi pospešimo delovanje srca. Ta hitreje požene kri po telesu; tako nahrani tudi zelo oddaljene dele telesa, organe (možgani, okončine).

 

Ob gibanju se mišice gradijo, delajo, ustvarjamo dober mišični tonus. Mišični tonus pa je glavni motor za limfo, da preplavi naše telo in odplakne strupene in nerabne snovi (tudi iz možgan in zelo oddaljenih delov okončin).

 

 

Počitek in SPANJE

Možgani so tisti organ, ki skrbi za naše aktivnosti vse naše življenje. Možgani sprejemajo informacije, jih predelajo in naročijo določenim organom kaj morajo početi. Možgani lahko predelajo vse informacije in se ponovno energetsko regenerirajo samo v času, ko SPIMO.

Zato počivajmo in spimo, da omogočimo čim boljšo regeneracijo možganskih celic. S tem umirimo vse »cunamije« v možganih, čustvene dražljaje.

 

Izberimo sebi najprimernejšo obliko fizičnih aktivnosti, gibanja in sebi primerno količino spanja in počitka!  Najpomembnejše mišice so največkrat tiste, ki so skrite in jih ponavadi sploh ne razgibavamo! Zato se ukvarjajte z več vrstami telovadbe, od pridobivanja moči, do vztrajnosti, in ne pozabite na RAZTEZANJE mišic!

 

 

 

Nazaj